Zwrot.

W życiu każdego człowieka następuje taki moment, kiedy zaczyna się zastanawiać czy to co robi ze swoim życiem jest dobre. Czy ludzie z którymi się spotyka są odpowiedni. Czy studia na które się zapisał, naprawdę rozwijają w nim jego pasje. Czy praca do której chodzi jest spełnieniem marzeń i ambicji. Dochodzi do tego stopnia, że zaczyna rozważać tak błahe sprawy jak rodzaj chleba, który zjada na śniadanie, oraz ustawienie kubka z kawą na biurku. W następstwie po tych myślach nadchodzi czas na zmiany. Przełomowy moment w życiu każdego z nas, kiedy to godzimy się z tym co dał nam los, lub robimy zwrot o 180 stopni, aby wziąć los w swoje ręce.

W moim życiu takich zwrotów było kilka. Niestety nie wszystkie trafne, nie wszystkie też wychodziły bezpośrednio z mojej inicjatywy, jednak ostatecznie każda ta zmiana nawet ta zła, doprowadziła mnie do miejsca, w którym znajduję się obecnie.

Jestem kobietą, córką, siostrą, narzeczoną, inżynierem, magistrem, marzycielką, realistką, powsinogą. Jestem uczuciowa, kochająca, wrażliwa, stanowcza, dokładna, ambitna, pamiętliwa. Jestem zagubiona jak zwykle. Szukając swojego miejsca na ziemi rozważam milion pomysłów na minutę. Dotyczy to głównie mojego wykształcenia i zatrudnienia. Praca, którą wykonuję nie jest zła. Co nie oznacza, że nie mogłaby być lepsza. Nawet nie koniecznie praca, a może jakieś hobby, które by urozmaicało monotonię. Lubię czuć się potrzebna i pomagać, lubię tworzyć rzeczy, które wymagają ode mnie kreatywności. Stąd poniekąd powstaje ten blog.

Czas, w którym znajduję się teraz, jest jednym z bardziej ekscytujących. W sierpniu biorę ślub, a może na wiosnę w przyszłym roku odbiorę dom. Jest to bardzo kreatywny okres, zwłaszcza dla mnie, osoby, która lubi mieć wszystko po swojej myśli, która uwielbia wszędzie wsadzić odrobinę siebie. I tak, zaczynając od ślubu, większość elementów, zwłaszcza te, w które mogę ingerować, tworzę sama, od zaproszeń przez prezenty dla gości aż po wystrój sali. Wcielając w życie swoje projekty, mam nadzieję podzielić się i pomóc innym. Może ktoś skorzysta z moich wzorów, które mam zamiar tu umieszczać, może ktoś skopuje pomysł, a może dla kogoś będę zwyczajną inspiracją.

Zapraszam i dobranoc.

Jowita.

Skomentuj

